Kingdom of the Planet of the Apes
Generations in the future following Caesar’s reign, apes are living harmoniously as the dominant species — and humans are living in the shadows. As a new tyrannical ape leader builds his empire, one young ape undertakes a harrowing journey that will cause him to question the past and make choices that will define a future for apes and humans alike.