The Maze Runner
Trapped in a massive, ever-changing maze, a group of boys with no memory of the outside world must unlock the mystery of their surroundings and find a way out before it’s too late!
"In this heart-pounding survival adventure based on the best-selling book, Thomas (Dylan O’Brien) wakes up trapped in a massive, ever-changing maze with a group of boys who have no memory of the outside world. Facing dangerous obstacles at every turn, Thomas and the others must race to piece together clues in order to discover their true purpose...and find a way out before it’s too late!"