King & Prince: Our Meet-Up in LA
Ren Nagase and Kaito Takahashi of King & Prince have always been by each other's side. In Los Angeles, they celebrate their bond with a uniquely themed adventure. The once inseparable pair must now part ways to complete a series of challenges before finding their way back to each other.
Through thick and thin, Ren Nagase and Kaito Takahashi of King & Prince have always been by each other's side. In Los Angeles, a city full of personal memories for them, the duo set out to celebrate their bond through a uniquely themed adventure.
Once inseparable, Ren and Kaito must now part ways to complete a series of challenges before finding their way back to each other. As they navigate the city on their own, the distance reveals new perspectives and deeper feelings.
This is the real Ren and Kaito, off-duty and offstage. Join them on their heartfelt journey across the United States and experience the simple joy of finally meeting up again.
The second mission is to buy a pair of sunglasses for each other and meet up again.
Ren follows clues to find Kaito for their day‑two mission, "Meet up as a new you."
On their final day, the bandmates' friendship is tested by their toughest mission yet.
Trusting in one another, Ren and Kaito must find each other in LA for their final mission.
Bonus Episode 1: King & Prince have one more meet-up in their hotel room on their first night.
Bonus Episode 3: King & Prince revisit their souvenirs, missions, and the final meet‑up.