Gary
Richard “Richie” Jerimovich (Ebon Moss-Bachrach) and Michael “Mikey” Berzatto (Jon Bernthal) go a on a work trip to Gary, Indiana in this flashback episode of FX’s “The Bear” that takes place a few years before the opening of the fine dining restaurant.