Coop & Cami Ask The World
Cooper and Cameron Wrather are two middle-school siblings who co-host Coop's online show, "Would You Wrather."
Cooper and Cameron Wrather are two middle-school siblings who co-host Coop's online show, "Would You Wrather." With the help of their little brother Ollie and Coop's best friend Fred, the duo present out-of-the-box questions and results to the show's millions of followers (aka Wratherheads) who help them solve life problems both mundane and madcap. Every day is an adventure in the Wrather’s hectic household!