New Turn
Adoptee A-Lan sees on TV that a Taiwanese girl looks exactly like her. With great curiosity, A-Lan discovers her Facebook page and then decides to go on a trip to Taiwan to look for her look-alike. Along the way, she gains a motley crew on the tour, which includes a divorced Hong Kong woman, a mysterious Taiwanese boy and a chubby guy from Henan Guang.