Late Night Ride
A group of social media influencers, led by Nat, decides to explore a haunted road and nearby cycling park, in a attempt to gain more viewers for their channel. Nat purposely breaks some taboo in the hopes of capturing paranormal activities and ends up being haunted. What will happen to her? Jie lost his wife in a car accident and his son, Josh, has not spoken since. The father and son end up on a late-night bus ride where all dark secrets will be unveiled. Min is a private hire driver who works day and night to earn money for her father's medical bills. Sinister happenings started to occur when she is on the roads and she needs to figure out why before the situation gets out of control.