Minxiong Haunted House
A single mother, Sheng-xin, her daughter, Mei-qi, and her mother, Mrs. Ho, go tomb sweeping in Chiayi. On the way, Mei-qi is curiously attracted to a house and becomes possessed by a mysterious power. It begins to reveal a series of relationships between Sheng-xin and the Ho family, as well as the legend of the Minxiong Haunted House.