Pengabdi Setan 2: Communion
Several years after a terrible incident cost their mother and youngest sibling their lives, Rini and her siblings Toni and Bondi live with their father in flats. They believe living in flats with many people is safe, but they soon realize this might be dangerous if they don't know their neighbors. On a night full of terror, Rini and her family must save themselves.