From Our Family to Yours: The Gift
Disney celebrates the Holiday season with the final installment of the "From Our Family To Yours" trilogy. We join our loving, blended family as they prepare for the festive period, and the arrival of a new baby! An all-new, original song provides an emotional soundtrack supporting the story.