Just Remembering
July 26th is Teruo’s birthday. The story begins on July 26th 2021, portraying the six years of a couple’s relationship in reverse, from its end to its beginning, by revisiting the same day of each year of their relationship. Among the birthdays the couple spent together, some are special, some not.
July 26th is Teruo’s birthday. The story begins on July 26th 2021, portraying the six years of a couple’s relationship in reverse, from its end to its beginning, by revisiting the same day of each year of their relationship. Among the birthdays the couple spent together, some are special, some not. Just remembering those days that are now gone forever.