Because We Forget Everything
M, a mystery writer, has a girlfriend of five years named F, who disappeared on Halloween night. When a woman comes and claims to be her sister, M begins the search for his girlfriend. Along the way, the people he meets describe a woman very unlike the F he knew.
M, a mystery writer, has a girlfriend of five years named F. After an especially busy few weeks, he loses contact with her. Then a woman claiming to be her sister reveals that his girlfriend has been missing since Halloween. M begins the search for his girlfriend, but the people he meets along the way describe a woman very unlike the F he knew. Moreover, his own quiet life begins to change as his search drags him into other people's problems.
M visits his girlfriend's workplace, a kindergarten, to find clues to her whereabouts.
It is past midnight at BAR Lighthouse and only M, a beautiful woman, and Izumi are left.
M and F reunite and decide to take a trip. M enjoys himself, but F realizes that she has changed.