Last Days of the Space Age
It's the end of an era, and everything is about to change. History is at a turning point, with a global beauty pageant contest creating a media frenzy. But that’s nothing compared to the drama three seemingly ordinary families are enduring, in a town which will never be the same.
As a global beauty pageant rolls into Perth, Judy Bissett is forced to make an impossible choice.
Perth’s 150th Anniversary party brings redemption, intrigue, controversy… and a potential tragedy.
Mick’s aspirations threaten Judy’s hard-fought strike deal, and Eileen is forced to make a choice.
A tragedy leaves the community reeling. Secrets, both sentimental and life-changing, are revealed.
Eileen hits the airwaves, changing hearts, minds, and altering Tony’s life forever.
The beauty pageant and the graduation ball arrive, as do an ocean of staggering revelations.