Macross Frontier: The Wings of Farewell
In the year 2059, the Macross Frontier is attacked, but the desperate efforts of the young pilot Alto Saotome and company quell the battle. Ranka Lee becomes a star, while Sheryl Nome aims higher despite sensing impending doom. Conspiracies swirl around the singers' secrets and the Vajra's powers.