Den Brother
When his sister's Bumble Bee Troop is in danger of dissolving, high school hockey star Alex Pearson swaps skates for a beret and takes on the role of substitute scoutmaster. Masquerading as "Mrs. Zamboni," Alex helps the girls in his troop earn badges; in return, they help him earn a date with his biggest crush...who also happens to be a Senior Bumble Bee.