Keluarga Cemara the Series
Geng Kampung, consisting of Euis, Deni, Rindu, Ima, and Andi, have been friends since junior high school. Every up and down they go through together strengthens their friendship. As they try to win the national quiz competition, their solidarity slowly begins to be tested. Behind a unified goal, each of them has personal problems. The typical teenage ambition, stubbornness, and high expectation of loyalty eventually lead the group to disunity.
Euis has to manage her time at school, take care of her siblings, and prepare for her big goal.
Ima’s mother is against her joining a singing competition. Geng Kampung helps Ima achieve her dream.
Rindu gets gifts and surprises from a secret admirer, which leads to a misunderstanding.
Rindu wants to become the student council's president. However, her goal causes friction.
Victory is near. Euis and her friends become intimidated by Euis's old friends from Jakarta.