Rise Again: Tulsa And The Red Summer
Washington Post reporter DeNeen Brown chronicles the discovery of a mass grave in Tulsa Oklahoma and investigates the reign of racial terror America.
In 1921, white mobs in Tulsa, Oklahoma murdered, terrorized and burned down the Greenwood District, known as “Negro Wall Street.” Now, the city is reckoning with its painful past. Washington Post reporter DeNeen Brown chronicles the discovery of a mass grave in Tulsa and investigates the reign of racial terror and legacy of violence that swept across the United States in the early 20th century.