Ocean's Weirdest
Life on land is vanilla compared to the kaleidoscope of crazy beneath the waves. As animals compete for the title of ocean’s weirdest.
Beneath the waves there are weird and freaky creatures locked in a struggle to outwit, outswim and outlast each other. In this bizarre world animals contort themselves into whacky shapes, evolve unbelievable adaptions and perform incredible feats of endurance. Life on land is vanilla compared to the kaleidoscope of crazy we discover on our deep dive to meet the ocean’s weirdest.