Maze Runner: The Scorch Trials
In this thrilling next chapter of the Maze Runner saga, Thomas and his fellow Gladers must work together to survive the Scorch, a barren wasteland filled with unimaginable dangers!
In this thrilling next chapter of the epic Maze Runner saga, Thomas (Dylan O’Brien) and his fellow Gladers face their greatest challenge yet: searching for clues about the powerful organization known as WCKD. Their journey takes them to the Scorch, a barren wasteland filled with unimaginable dangers. The mystery deepens at every turn as the Gladers work together in an all-out battle to survive!