Sam's Zookeeper Challenge
Find out if Sam has what it takes to hang with animals in “Zookeeper’s Challenge.” Watch as Sam is challenged to feed, clean, and care for kinkajous, giraffes, penguins, and more!
Watch as Sam is put to the test when she feeds some ankle-nipping African penguins.
Sam meets an adorable baby groundhog named Priscilla but also gets a hilarious surprise.