What Sam Sees
Jump into the water with scuba diver Sam and discover the amazing world of underwater animals. The Sam Cam gives you a secret look at her ocean adventures, which she goes on with aquarium experts whose exclusive interviews add more fun to the journey.
This episode features the mighty moray, which swims by twisting and turning its superlong body.
Sam hangs out on the bottom of the ocean floor while on the search for a flying fish.
Coral is important to marine ecosystems. Learn more about these animals through the Sam Cam.
Find out how sharks help keep marine ecosystems healthy in this episode of "What Sam Sees."
In this episode of "What Sam Sees," Sam learns about an invasive species called the lionfish.