Siblings Kirby and Charlie share strange discoveries and fun facts from the world of Weird But True! And Charlie gives a behind-the-scenes look at what it takes to create these action-packed episodes.
Charlie and Kirby of “Weird But True!” find her while visiting beehives in their hometown.
Charlie and Kirby from “Weird But True!” are flying high in this episode about planes.
Charlie and Kirby don’t always keep a straight face when creating skits for “Weird But True!”
Charlie and Kirby have learned some amazing things throughout season 2 of “Weird But True!”
Bob Frost and Chip Shivers make an appearance to discuss bees and the pollination league MVP.
The lights go out in this episode and that inspire Charlie and Kirby to learn all about electricity.
Charlie introduces the crew that participated in the live-action battle league segment.