Chip 'n' Dale: Park Life
Two tiny troublemakers have huge adventures while trying to live the good life in a big city park. Nervous worrier Chip and laid-back dreamer Dale make the perfect odd couple: they’re best buddies and they drive each other nuts. In their perpetual pursuit of acorns, these ultimate underdogs are joined by Pluto, Butch and other iconic Disney characters as they face down bullies great and small.
Pluto’s chestnuts are stolen / Chip meets a steed he can’t tame / Chip & Dale get closer than ever.
A delivery locker drives Chip mad / Dale suspects Chip’s actions / A sinister acorn hypnotises Chip.
Chip & Dale get lost in a bush / Dale is Chip’s test pilot / Chip & Dale go on an underwater quest.
Chip crosses the wrong family / The Chipmunks go on vacation / Sherriff Chip rules the park.
Pluto is an unwelcome guest / Dale’s lie makes his life miserable / Dale needs a hug.
Dale is King of the Bouncy Castle / Chip & Dale adopt a lost egg / Chip uncovers newfound strength.
Chip is left out at the duck pond / Chip & Dale become minions / A new Top Dog arrives in the park.
Butch thinks he’s haunted / Chip & Dale try to cover up a crime / Chip competes with Dale’s cooking.
Chip & Dale become detectives / Dale invites Clarice to dinner / Dale attempts home improvements.
Dale tricks Chip into hibernating / Chip blames Dale for his mistake / Chip & Dale need a new sofa.
Chip & Dale venture into the city / Chip & Dale get scammed / Dale is sick of being the sidekick.