The Files of Young Kindaichi
Incantations, curses, oddities... Uncover the "humans" who crawl forth from the shadows. The Files of Young Kindaichi has been a mega-hit since 1995. In this new reimagined selection of episodes, the stories are given a contemporary perspective.
Incantations, curses, oddities... Uncover the "humans" who crawl forth from the shadows. The Files of Young Kindaichi has been a mega-hit since its first broadcast in 1995. It is the gold standard for mystery-solving dramas, with the series accumulating fans across generations. The original Files of Young Kindaichi celebrated the thirtieth anniversary of its serial debut, and has gained overwhelming popularity beyond Japan, with over 100 million copies sold in twelve countries. In a new, reimagined series of selected episodes, this edition of Young Kindaichi is a collection that gives the old and new stories a contemporary perspective. Get ready for Japanese authentic horror mysteries.
Kindaichi and Miyuki go on a fishing tour to Seiren Island, where a mysterious sound emanates.
Kindaichi, Saki, and Miyuki participate in a dare. However, someone is found dead the next morning.
Kenmochi enlists Kindaichi and Miyuki's help at a village where a headhunting samurai roams.
Kindaichi and friends go to watch an opera where things take an unexpected turn.
Kindaichi swears on his grandfather's name to uncover the true identity of the Phantom.