Homebird
Having left without warning months prior, Conor has returned to his hometown after dropping out of university, meeting up with his father for a tense reunion on the town’s seafront. His emotionally reclusive father struggles to reconnect with his estranged son.
Having left without warning months prior, Conor has returned to his hometown after dropping out of university across the water, meeting up with his father for a tense reunion on the town’s seafront. Set against the backdrop of the Northern Irish coast, Homebird explores the relationship between an emotionally reclusive father struggling to re-connect with his estranged gay son, and a son learning to forgive.