Time Traveler
Ten-year-old Irish Traveler Martin is obsessed with “Back to the Future” to the point that he tries to build his own DeLorean out of an old car and bits of scrap. When Martin’s family is told they are to be evicted from their halting site, Martin races against time to finish his project, creating tension between him and his father with not a flux capacitor in sight.