Tutti gli uomini del deficiente
Leone Stella, head of a video game company, will transfer ownership to a candidate named Leone or Stella Leone if female. Participants will compete in Doctor Leo Star, facing six challenges in hippie outfits and relying on strangers' kindness without any money. Who will win? Narrated by Gialappa's Band.
Owner of a major video game company, Leone Stella, will pass ownership to someone sharing his name or a female named Stella Leone. Candidates will compete in the video game Doctor Leo Star, which is inspired by his life, facing six real-life challenges. Contestants must travel dressed as Doctor Leo Star in hippie style, equipped with small cameras and radios, relying on strangers for help and without money. Who will win? Voice over was done by Gialappa's Band.