Love Bugs
A fixed camera captures a couple’s daily life through playful sketches. Over three seasons, different pairs take center stage: Fabio De Luigi with Michelle Hunziker, F. De Luigi with Elisabetta Canalis, and Giorgia Surina with Emilio Solfrizzi. Inspired by the Canadian series Un gars, une fille.
Follow a couple as they navigate the everyday moments of their relationship—whether in the bedroom, living room, or kitchen—turning real-life scenarios into a constant stream of comedic gags. With a supporting cast heard mostly through voiceovers, the focus stays on the two leads. Across three seasons, different couples take center stage, including Fabio De Luigi with Michelle Hunziker, Fabio De Luigi with Elisabetta Canalis, and Giorgia Surina with Emilio Solfrizzi. The show is inspired by the Canadian series Un gars, une fille.