Tutta Colpa Di Freud
The series is based on Paolo Genovese's movie of the same name. Francesco Taramelli, a 50-year-old psychoanalyst, suddenly finds himself back where he started. His three beautiful daughters, Marta, Sara and Emma, return home, and he must learn to deal with this unexpected situation.
The series is based on Paolo Genovese's movie of the same name. Francesco Taramelli, a psychoanalyst in his 50s who has raised his three daughters alone, is relieved that they have left the nest. But when a sudden pain sends him to the emergency room, Sara, Marta and Emma come home. The girls' return brings chaos. How will he cope?
Anna’s therapy sessions brings up Francesco and Angelica’s past. Marta meets Riccardo.
Francesco struggles with issues of transference to Anna, his psychoanalyst. Emma kisses Claudio.