Le Fate Ignoranti
Antonia and Massimo have been married for more than ten years when Massimo tragically dies. While grieving her husband, Antonia accidentally finds out that Massimo had been cheating on her with a man named Michele. Sharing their pain for Massimo’s loss brings Antonia and Michele closer and closer and transforms their rivalry and resentment into a deep complicity, or even something more.