Soap Opera
In Milan, right before the New Year, a young man ends his life in an apartment. Marshal Cavallo interviews the residents, shifting their dynamics. Twins Gianni and Mario, along with Francesco, Paolo, Alice, Francesca, and Anna, brace themselves for a New Year brimming with surprises as their lives unfold like a dramatic soap opera.
In the outskirts of Milan, a few days before the New Year, a young man commits suicide in a four-apartment building. Marshal Cavallo arrives to investigate, questioning the residents: twins Gianni and Mario, the latter in a wheelchair due to an accident caused by Gianni; Alice, an actress attracted to men in uniform; Francesco, recently dumped by his girlfriend Anna, who is now pregnant with another man; Paolo, Francesco's friend in crisis; and Francesca, the deceased's girlfriend from Paris, staying with Francesco. As the investigation unfolds with misunderstandings and revelations, New Year's brings unexpected surprises, proving that life can be as twisty as a soap opera.