La Finiestra Di Fronte
Giovanna, a married woman with two children, comes across a mysterious old man who has lost his memory. As she tries to find out the old man’s identity and the secrets of his life with the help of Lorenzo, a man who lives in the facing apartment, she slowly realizes that she herself has lost the memory of her own deepest passions.
Giovanna, a young married woman with two children, comes across a mysterious old man who has lost his memory, so she decides to bring him at home with her. As she tries to find out the old man’s identity and the secrets of his life with the help of Lorenzo, a man who lives in the facing apartment, she slowly realizes that she herself has lost the memory of her own deepest passions. The search into the old man’s past soon becomes for Giovanna an opportunity to investigate into herself and brings her to the realization that the world that she built for herself has made her lose the ability to recognize the strength of her most intimate feelings.