Supereroi
Anna and Marco know that lasting love requires superpowers. She’s an impulsive comic artist, and he’s a logical physics professor. What formula successfully keeps them together?
Loving another person for a lifetime requires some kind of superpower, and Anna and Marco are well aware of this. She’s an impulsive comic book artist who defies norms, while he’s a physics professor who seeks logical explanations for everything. Their bond is a mystery that defies any formula.