Perfetti Sconosciuti
At a dinner among old friends, Eva the hostess says she is convinced that many couples would break up if each respective partner checked the contents of the other's cell phone. Everyone agrees to share cell phone messages with those present. From an innocent game that began as a simple pastime, secrets and lies emerge that change their lives and disrupt friendships and marriages.