Un Medico in Famiglia
While the Martini family is on vacation, a mysterious man leaves an envelope addressed to Elena.
Valerio, Elena's former piano teacher, tries to get to know Anna under the pretext of a rap concert.
Lorenzo learns that the tendon in his hand is damaged and blames Sara for what happened.
Sara confides in Enrica about her night of madness and begs her not to tell Lorenzo.
It's Anna's birthday. To celebrate, the young Martini gathers relatives and friends at home.
Lele is determined to tell Anna the whole truth about Valerio, but he can't find the right moment.
Anna discovers the truth about her father. Shocked, she locks herself in her room.
Paolo reveals to Lele and Edoardo that he is gay and that he is at the mercy of the school bullies.
To get revenge on Maddalena, Augusto has his mischievous nephew come to the house.