Il Grande Giorno
For parents, lifelong friends, and partners in a furniture business Giacomo and Giovanni, the "big day" is the wedding of their children, Caterina and Elio. However, the three-day celebration, at a villa by Lake Como, and with both families gathered—including an ex-wife and her new boyfriend—takes an unexpected turn. Change is always possible, even at the last moment.
A stunning villa by Lake Como hosts Elio and Caterina's wedding, a joyful occasion for them and their fathers, Giacomo and Giovanni. However, the arrival of Giovanni's ex-wife, Margherita, and her lively partner, Aldo, disrupts the celebration. As Giacomo and Giovanni try to manage the chaos, Aldo's antics prompt everyone to face their uncertainties, leading them to embrace happiness.