Com'e Bello Far L'amore
Andrea and Giulia, a couple in their forties, enjoy a happy life with their child, but their intimacy has waned. The arrival of Max, Giulia's friend from the adult film industry, disrupts their routine as he becomes their 'sexologist,' leading them through humorous and surprising situations. Can Max help them reignite their passion?
Andrea and Giulia are a couple in their forties, enjoying a lovely home and a peaceful married life with their adorable child. However, like many couples their age, their sex life has dwindled. Everything changes when Max, an old and dear friend of Giulia's who works in the adult film industry, arrives. Max quickly disrupts the couple's stagnant routine, taking on the role of their 'sexologist' and leading them through a series of comedic and unlikely situations. Will Max succeed in reigniting their passion?