Con Tutto Il Cuore
Lady Carmela, mother of murdered criminal Antonio, also known as "The Barber," decrees that his heart be transplanted into the man who will avenge him. Fate selects Ottavio Camaldoli, a gentle professor known as "the fool." This tale is inspired by a theatrical play of the same name.
Consider a scenario where a vulnerable man, often subjected to minor daily abuses, undergoes a heart transplant. What if that heart came from a criminal known as "The Barber"? Would Ottavio Camaldoli, upon receiving this heart, inevitably become a villain? Lady Carmela, the fierce mother of The Barber, believes that her son lives on through the heart that now beats in the professor's chest.