Weddings and Other Disasters
Forty-year-old Nanà has pretty much given up on finding her Prince Charming and living happily ever after. Then her younger sister Beatrice has the absurd idea of asking Nanà to organise her wedding. After an irresistible series of mishaps and plot twists, Nanà takes a good look at her own situation and decides to change it.