Sole a catinelle
Laughter galore with Zalone's third film directed by Nunziante. "If you pass with flying colours, Daddy will give you a dream holiday." This is the promise that Checco, a penniless and lying vacuum cleaner salesman dumped by his wife, makes to his son Nicolò, who brings home the perfect report card. But without a penny in his pocket, how can he do it? Optimistic and exploitative, he will get by.