Theresa Wolff - Dreck
Theresa Wolff must perform an autopsy on a brutally disfigured corpse. The man was beaten before being buried alive. A horrific death. With Theresa's help, Detective Lewandowski quickly identifies the victim as Ulrich Rochow, known as "Alpha," a pimp who controlled women through false promises of love and sold them to wealthy clients.