Theresa Wolff - Der schönste Tag
A young man is found dead in the park by the Saale River, with all signs pointing to murder. During the postmortem, Theresa Wolff discovers that the victim, Patrick, was assigned female at birth. Only after a grueling series of operations did he physically become the man he always felt he was. And just as he reached the end of his medical transition, his life was tragically cut short.