Ein gefährliches Angebot
In this gripping thriller, a young woman ventures into the alluring and glamorous world of big business, only to find herself ensnared in a deadly conflict between good and evil, power and seduction. Ina, a young and ambitious police officer, finds herself weary of her monotonous routine. Her world takes an unexpected turn when she receives a tempting job offer from her former mentor, Thomas Theissen. As Ina gets drawn deeper into this seductive new life, she must navigate dangerous waters where every choice could lead to betrayal or worse.