The day starts like a nightmare: Sybille Thalheim awakens in a strange hotel room, clutching a blood-stained knife. Evidence suggests she committed murder. As the police close in, she has no memory of the events. In a panic, she flees, desperate for answers. The victim is revealed to be her missing husband, the notary Michael Thalheim.