Ein Mann unter Verdacht
Two days after celebrating her birthday, Thomas Altmann's wife, Anja, mysteriously vanishes. Thomas files a missing person report, but soon becomes a suspect due to incriminating evidence. However, his lawyer, Lavinia Bertok, skillfully dismantles the investigators' weak case, challenging their assumptions with a lack of substantial evidence.