Katie Fforde - Emmas Geheimnis
Music teacher Emma Blum harbors a painful secret, unbeknownst to her boyfriend, Nick Sommerfield. Nick senses the distance she puts between them, as he feels she has never truly let him into her life. Her secret: as a young woman, Emma gave her child up for adoption, and ever since then, she has been burdened by overwhelming guilt.