Katie Fforde - Das Kind der Anderen
Ella is determined to put her failed marriage behind her and start anew; however, she suddenly finds herself taking care of the very child that contributed to the divorce. Set on the American East Coast near Boston, this modern dramedy explores the unexpected joys and complexities that can be found in unconventional family dynamics.