Katie Fforde - Wachgeküsst
Maggie and her father George receive an eviction notice for their charming home and their tourism office on the Plymouth pier, and the consequences are disastrous. In Boston, Maggie confronts her landlord Chris, and the meeting spirals out of control. In a twist of fate, she accidentally runs over the arrogant businessman.