Katie Fforde: Mama allein zu Haus
Lydia Elman isn't your typical helicopter mom, but when her daughter Holly falls for a notoriously troubled boy, she takes some unconventional steps. As a school psychologist, Lydia faces the challenge of her 17-year-old daughter wanting to go traveling with Simon, who is one of her most challenging patients.