Hotel Mondial
Change is in the air at Hotel Mondial with the arrival of a new manager. Among the hotel staff is Lara, the new receptionist, who is on a personal quest to discover her true identity. Lara searches for the truth behind her mother’s mysterious disappearance at the hotel many years ago.